پنجره

سلام خوش آمدید

چرا از کم و اندک باید شروع کرد؟

پنجشنبه, ۷ دی ۱۴۰۲، ۰۱:۳۵ ب.ظ

چرا از کمترین و آسان ترین شکلِ ممکن باید برنامه ریزی را شروع کرد؟

جواب این سوال وابسته به اینه که چه پاسخی به سوالات زیر می دهم  . به تعبیر دیگه همراه با پاسخ دادن به این سوالات خودبخود جواب اینکه چرا خُرد شروع کردن مهمه روشن می شود .

- آیا برای هر روزم برنامه ی مشخصی دارم ؟

- آیا هر روز مطالعه می کنم ؟ 

- آیا عادت های مثبتی دارم که مدت هاست پایبندشون هستم ؟ 

- آیا کارهایی که تصمیم میگیرم انجام بدم به پایان میرسونم یا نیمه کاره ولشون می کنم ؟ 

- زندگیم نظم و برنامه خاصی داره یا تازه ساعت ده صبح از خواب بلند میشم ؟

طبیعیه منی که جوابم منفیه نمیتونم یک باره عادت مثبت سنگینی رو در خودم ایجاد و پیگیری کنم .

اما شاید کسانی باشن که مشکلی در برنامه ریزی و پیگیری عادت های مثبت مثل کتاب خوندن و... ندارن ، در این صورت شاید برای اونها این روش لازم و ضروری نباشه . گر چه برای این دسته هم قلیل یدوم خالی از لطف نیست ! 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.