پنجره

سلام خوش آمدید

چه وقت خوشبخت هستم؟ به چی برسم موفقم؟

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۳۱ ب.ظ

اینطوری به من القاء شده یا اینطوری فهمیدم که وقتی
کانال با عضو چندهزارتایی داشته باشم
کتاب و مقاله چاپ کرده باشم ..... می تونم بگم آدم موفقی هستم. یعنی اونجا تازه زندگی برام شیرین میشه.
ولی فکر می کنم این درست نباشه.
یادمه اونروز خیلی به دوستم اصرار می کردم که هر طور شده کتابت رو چاپ کن. اما الان از صرافت اصرار افتادم.
میدونی چرا؟
داشتم به این فکر می کردم این رویه برای چه کسانی است با چه فکر و پیش زمینه ای؟
اگر این چاپ نکردن و دست دست کردن به جهت کمالگرایی باشد خب میشود از این راهکار استفاده کرد.
اما بعضی مواقع منشاء دیگری دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.