پنجره

سلام خوش آمدید

هدف را من میگویم۲

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۳۵ ق.ظ

هم هدف مشخصه

هم راه پیداست

تحیری هم در کار نیست!!!

یعنی از اول تاریخ همین طور بوده و همینطور خواهد ماند. مگر مثل من این همه سال چشماتو بسته باشی.

شاید بپرسی چطوری همچین ادعایی میکنم ؟

این یک اصل و سنت تغییر ناپذیره چه بخوایم چه نخوایم هر روز و هر لحظه برا تک تکمون واضح میکنن که :

- دقیقا باید چه کاری انجام بدیم

- پیگیر چه مسئله ای باشند

- دنبال حل کدوم موضوع باشیم

من دنبال فرمول و روشی هستم که همه جوانب تعیین یک هدف صحیح و هزاران نکته دیگه که باید تو زندگی بهش توجه داشته باشم رو در بر بگیره.

مثل این نکات :

  • چطوری زندگی کنم که مصداق روایت العالم برنامه باشم ؟
  • ضمانتی حداقلی به من بده که از این به بعد ثابت قدم نبودم تو ادامه کارها دیگه کمترین ارتباط رو به قسمت تعیین راه و هدف داشته باشه یعنی بیشتر مربوط به قسمتهای دیگه باشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.