پنجره

سلام خوش آمدید

مطمئن ترین راه زندگی چیه؟

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۰۳:۳۲ ب.ظ

ببین من یک زندگی روزمره و عادی دارم که به اندازه کافی مسئله حل نشده و دغدغه و اضطراب برای خودش داره حالا با این اوضاع باید
یه هدفی رو تعیین کنم
یه شغلی داشته باشم
که هر کدومشون دنیایی هستند.
راهی هست که رسیدگی به اینها نه تنها بار اضافی زندگی که در راستای همون مشکلات هم باشه؟

یک مثال بزنم :

من همیشه قبل از هر کسی اول خودم به کاری که میخوام انجام بدم هزار تا اشکال و ایراد میگیرم که آیا این کار فلان و بهمان هست یا نه که مثلا اگر تمام مغزها و ذهن های بشر از اول خلقت تا آخر دنیا رو هم بریزی و از من بپرسند چرا سراغ این کار رفتم، برای سوالشون جواب قانع کننده ای دارم یا نه؟ حتی اگر اونها قبول نکنن .

نمیگم جواب داشتن برای دیگران برام مهم نیست نه، اما اول قانع کردن خودم برام مهمه.

برای همین دنبال راهی میگردم که همزمان هم هدفم زندگی و شغلم رو پیدا کرده باشم هم مسئله های روزمره زندگیم حل شده باشند.

چطور اون راه رو پیدا کنم ؟

بیّنات

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.